نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4087
-
الف
+

انتشار رایگان فلمنامه «مردعنکبوتی» و «پارک ژوراسیک»

«دیوید کپ» فلمنامه های «مردعنکبوتی» و «پارک ژوراسیک» را در وبسایت خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش آی فیلم2، «دیوید کپ» فلمنامه‌نویس «مردعنکبوتی» و «پارک ژوراسیک» فلمنامه های این دو اثر را به صورت رایگان در وبسایت خود به اشتراک گذاشت.

«مرد عنکبوتی» محصول سال ۲۰۰۲ میلادی به کارگردانی «سم ریمی» و «پارک ژوراسیک» تولید ۱۹۹۳ ساخته «استیون اسپیلبرگ»، از فلم های تاثیرگذار در ژانر خود محسوب می شوند.

فلم‌های ابرقهرمانی بعد از اکران مرد عنکبوتی جدی گرفته شدند و محتوای این فلم، مسئولیت برآمده از برخورداری از قدرت‌های فراانسانی را به این ژانر معرفی کرد.

جلوه‌های کمپیوتری، داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی غنی در پارک ژوراسیک هم مقدمه‌ای بر ساخت یک مجموعه سینمایی موفق شد.

دیوید کپ نویسنده فلمنامه های این دو اثر، تصمیم به انتشار رایگان آنها گرفته است، همچنین وی در وب سایت شخصی خود آرشیوی از فلم نامه های اجرا شده و نشده دارد که علاقمندان از این پس می‌توانند به صورت رایگان آن‌ها را بخوانند.

این آرشیو علاوه بر مرد عنکبوتی و پارک ژوراسیک شامل‌ آثار مطرحی چون «جنگ دنیاها»، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین»، «پارک ژوراسیک 2» و فلم نامه تولید نشده از مجموعه «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» نیز می باشد.

کپ در صفحه مربوط به این آرشیو عنوان کرده این فلمنامه‌ها هر کدام به وی چیزی آموخته‌ و امید دارد برای خوانندگان نیز به همین اندازه مفید باشند. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر